Känna värmen från en sommarvind

Varit ledig i tre dagar, åkte raka vägen till säfsen i söndagskväll när jag slutade jobba. I säfsen och snowcamp tillbringades två nätter för att bland annat hälsa på gustav som är med på veckans camp!

Med andra ord så hann jag inte vara hemma så jätte mycket, åkte tillbaka till årjäng igårkväll med en massa matlådor i bagaget så nu har jag så att jag klarar mig en vecka till här iallafall, jobbar en vecka till nu och slutar nästa torsdag, sen checkar jag ut från årjäng för den här gången!

jobbade förövrigt i poolbaren idag, kul med lite omväxling.. det var mycket att göra. ingen ordinarie personal, rörigt, kul, varmt, 32 grader.. inte något jag fredrar att jobba i 32 grader "inomhus" kan jag säga.. kände mig klibbigare än kola efteråt så den duschen var den bästa på länge!:)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0