För det var du som fick min fallskärm att vecklas ut

Jag är klar med alla ärenden för idaag och klockan är inte mer, hur skönt?

Foten har en tryckskada så det är vila/avlastning helst som gäller.. men jag ska testa avlastningplåster/tejp och se om det blir någon skillnad annars får jag väl bita i det sura äpplet och vila några dagar helt enkelt, men hellre det än att det ska bli värre..

Satt och solade i Annas och mitt fönster förut, vårsolen har tittat fram idag, underbart! Finns inget bättre väder att ååka skidor i eller att vara i fjällen överhuvudtaget med så härligt väder.. 

Gjorde ett försök att lämna in bilen men de hade endel att göra för att en av dem var sjuk så ska dit imorn istället.. fick iallafall reda på vad det är för fel och det är ett läckage av kylvätskan vilket bildar en fet hinna på rutorna.. 

Innan jag åkte hem så gick jag till ICA och skickade två paket :-) 

 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0