A fighter keeps fighting

Enkelt räknat min fjärde dag på campingen idag.. avverkat tre av fyra dagar i repan (receptionen).. första dagen kände jag mig som ett fån som bara stod bakom och inte fatta ett skit.. idag tog jag hand om in- och utcheckningar helt själv, så ja, det känns betydligt bättre vilket såklart gör det roligare.. allt är ku när man kan :D

när jag kom hem så satte jag meg, efter fyra fullspäckade dagar med åttatimmars pass, vid poolen och kopplade av i solen, då mådde man!

Sedan satte jag igång med att göra matlåda samt klippa gräset följt av en välbehövlig dusch och nu kollar jag fotboll!:D

Efter jobbet imorgon bär det av till stugan över helgen, längtar!

Påhälsning av två rådjur, bara ena på bilden dock..

Bild från stugan av pappa idag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0