Hopp och Park dag 3

Hej och hå, jag lever.
I måndgas drog hopp och park igång som sagt. Gav oss på de medelsvåra hoppen ganska omgående för att sedan gå över till olika småtrick i form av "enkla" grabar. Har fortfarande inte klarat alla..

Igår var en perfekt dag på alla sätt och vis.. underbart väder och sol hela dagen och stor personlig utveckling. Började dagen återigen med att hoppa för att efter lunch börja raila. Railade hela eftermiddagen och gick igenom grunder hit och dit samt olika undervisningsmetoder. Började även att lära oss att göra 180.

Idag var det en aning kallare och idag fortsatte vi att nöta allt som vi lärt oss. Fick dessutom tillgång till den gröna och lättaste linjen. Dem öppnade den tidigare än planerat för vår skull och endast vi fick vara där:) Det är inte lätt men det är sjukt kul. Jag försöker göra mitt bästa hela tiden men har man aldrig hängt i parken mycket innan tycker jag personligen att det är ett ganska stort steg att klara av allt detta som vi ska kunna på tre dagar. Men jag är verkligen på god väg, lite mer tid att öva på så.. det kommer kännas bittert att kanske inte bli godkänd imorgon men jag har hela vintern på mig och känner att jag ändå har utvecklats väldigt mycket, så jag får försöka se positivt på det ändå:)

Imorgon avslutas kursen med teoriprov på morgonen följt v undervisningsövning och uppåk i form av en session. Kommer bli spännande, jag är inte 100 procent säker på något än riktigt känner jag men imorgon ska jag ge Allt för jag vet att det inte alls är mycket som fattas.. Allt sitter i huvudet!
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0