Morgondagen finns inte än

I söndags var sista dagen på snowboardutbildningen, snowboardinstruktör steg 1; check!

Denna vecka är skidåkning för fulla muggar på schemat på vår egen nivå tillsammans med duktiga instruktörer.
Både igår och idag har det varit riktigt kallt med minus tjugo grader. Det känns i fötterna vill jag lova!

Igår började det lossna för mig med min skidåkning. Många är ivriga och vill hitta tillbaka till den nivån vi höll i slutet på förra säsongen för snabbt och kommer in i det negativa träsket.
Karolina sa till oss, min grupp, igår att det är viktigt att inte stressa, utan ta en dag i taget för förr eller senare kommer det att lossna. Väl valda ord som jag tog åt mig mycket av och har tagit tidigare dagar med en nypa salt.
Igår började det lossna för mig, ganska så rejält också vilket jag defenitivt fick kvitto på idag, så skönt och så himla kul!

Vi ska fortsätta jobba med vår egen åkning fram till på fredag och jag njuter av varje sekund!

Några härliga bilder de senaste dagarna!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0