Intro dag 4

efter att ha suttit inne hela dagen i tisdags följde jag med till backen igår igen, inte mitt bästa val kanske.. var så seg så introt som igår var i hundfjället, kändes som en evighet även fast att vi höll på i bara i tre timmar.. men kul att träffa alla skidlärare såklart,,

Nu har vi i princip packat klart för hemfärd direkt efter introt i tandådalen i eftermiddag.. Hof, lucas och jeanette är i backen, vill oxå åka med tanke på att det är "sista" dagen innan vi kommer tillbaka innan nyår igen.. men lyssnade på min kropp som kände sig febrig nu på morgonkvisten och nu börjar huvudvärken smyga sig på.. är fortfarande inte helt hundra, antagligen för att jag inte orkar äta ordentligt ännu.. ska bli skönt att få komma hem och bara ta det lugnt ett tag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0