Morgon-clinic

Två clinics på tre dagar, Lyx!

Vi var bara fem stycken i björnen i torsdagasmorse och backarna var grymma.. Massa nysnö och snöfall! Köttade några åk och åkte av oss lite, hur härligt som helst..
Carolina som håller i clinicsen är grym dessutom så det var riktigt kul, hon lyfte upp både Anna och mig och då blir man otroligt glad!

På förmiddagen hade jag privatlektion nummer två i två timmar med en liten tjej som var fyra år som pratade engelska.. Så himla söt, vi åkte fyra åk på två timmar sedan lekte vi bara och hade kul.. hon ville inte släppa mig när lektionen var slut och jag överträffade mig själv med min engelska, perfekt läge att träna! Har haft minst en som pratat engelska i mina grupper jag tog över också så fått prata engelska varje dag, det behövs..


Paow-paow!! (puder)


Min praktikant(!) Björn.. galet att ha en praktikant med sig men det gick utmärkt, han var jätteduktig.. Och tre av mina  snögubbar efter arla-tävlingen med varsin medalj:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0