Mitt i ett äventyr

Min Lördag, I Lördags..

Vaknade tio över elva(!) efter en kväll ute med gänget.. Klockan tolv skulle jag möta upp gänget (Duved:)) vid åttan för att åka baksidan..

Har inte åkt baksidan förut.. vädret var på tip-top-top och förutsättningarna för en grymt bra dag var perfekt.. Åkte upp till skutan, vindstilla = Galet! Känslan av att stå på skutan det blåser inte alls, klarblå himmel och stekande sol och alla sitter och steker i solen..

Tolkade upp till toppen av skutan för att inta baksidan.. vilken utikt och vilken känsla! Jag var helt lyrisk och till mig när vi kom ner, det gjorde verkligen min säsong! Eftersom att det var första gången som jag åkte baksidan var det en upplevelse för mig och som sagt, lyrisk är ordet som fick beskriva mig den dagen!

Inte nog med det så blev det grillpremiär på kvällen med Jonas, mickan, mårten och carro.. mitt leende fortsatte att hålla i sig!

GALET-SUPER-DUPER-BRA DAG!

 




















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0