Långfredagen

Strålande sol hela dagen.. Jag var lika glad som solen och dagen gick så otroligt snabbt!

Var ledig hela förmiddagen så jag passade på att åka till Duved och åka av mig lite och önska glad påsk!

Åkte tillbaka till björnen lagom till lunch och laddade inför de sista två lektionerna! Hade bara två snögubbar och två smygare kvar då vissa slutade på onsdgaen och vissa torsdagen så det gick undan när man bara hade två stycken:)

Efter jobbet drog vi in till byn och åkte upp till skutan och tog ett par åk.. Det var öppet till sju i fredags så då passade vi på innan vi skyndade oss hem och svirade om och gick ut och åt på Parkvillan och hängdedär hela kvällen:)




Dragkamp mot barnen:)


Gabi och Erik med Appe :D




Anna och jag i gondolen!


Elin, Iza, Herman och Anna..


moi!


Parkvillan!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0