Update

Senaste dagarna har varit kanoners kanon:) Tisdagskvällen bjöd på filmkväll med Alice och Mimmi. Vi fick sällskap av tre killar i skid12 lite senare dessutom, fun!

Igår blev en ganska kort dag i skolan.. förrmiddagen endast där vi pratade om olika typer av målsättningar, riktigt kul! Gårkvällen bjöd Anna och jag Jenny och carro på kycklingpaj och senare blev det ett besök på bykrogen, mest för att hlla grabbarna sällskap:)

Dagen idag har ägnats åt en mycket bra föreläsning angående studieteknik, grymt bra och intressant, gubben (minns inte hans namn, haha) var riktigt bra och gjorde det intressant och underhålande rakt igenom.

Dagen avslutades sedan med fystester, nervös. Jag uppnådde mitt mål så nu är det bara att köra vidare, skönt att ha fått känna på det nu och gå vidare, let´s go!

Efter det invigde jag för egen del studsmattan, snacka om clownstuds.. man flyger typ såhäääääär högt med riktigt kul.. lär ägna ett par timmar där innan denna utbildning är klar:D

Ikväll var vi ett gäng tjejer och umgicks hemma hos Alice o:c igen.. kollade en massa roliga klipp och skrattade hur mycket som helst, brao daog;)

Lite bilder fråån de senaste dagarna kommer häääär...















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0