NOLLNING

Igår var det big time för nollning. Alla skulle samlas vid skolan vid tio. Dock gick vi och förkröka och hade lite champagnefurkost i palatset runt nio, på´t bara!

Marcherade ner till campingen ledda av våra ledare och som vi gjorde det. OM vi var taggade var bara förnamnet!

Väl framme blev vi indelade i lag efter att ha ställt upp oss i åldersordning utan att kommunicera. Jag blev den enda "skidan" i mitt lag. Vet inte riktigt hur många stationer det var, tio-tolv stycken typ och det var jävligt kul. En hel del drickstationer, hinderbana, kasta ägg, klädsträck bla. Det värsta av allt var att man skulle langa en bit ströming med munnen genom hela laget och sista man skulle äta upp biten, så J Ä V L A vidrigt. Ingen i mitt lag åt något men det var vidigt nog att bara ha en bit i munnen och stinka som en jävel efteråt. 

När alla stationer var genomförda fick alla lag i uppdrag att göra en musikvideo av en låt vi blev tilldelade tills kvällen, mitt lg fick callecuta med doctor bombay. Vi gjorde det direkt innan vi gick hem medans vi redan var nergrisade med såpa och allt. Gjorde den på stranden och jag badade bland annat, haha..

Alice och jag gick en härlig promenad hem från campingen HAHA, ojoj! :) Gick hem och tog en varm dusch, bytte om. Gick till palatset och laddade om batterierna, på´t igen! 

Från klockan nio så hade vi hyrt BK och  dansade loss hela kvällen och fick reda på vinnare osv. OCH jag fick pris för bäst utklädda tjej, dagstidning, yäy! Så som nybliven drottning fick jag och min Kung, Jesper som vann bland killarna, ett glas vin i baren :D nöjt kungapar:) haha

Vid halv ett beställde ett par tjejer pizza och jag och några fler var inte sena att haka på. Pizzakäk i palatset fcik avsluta en fantastik rolig, GRYM och händelserik dag med bästa tänkbara väder!!!!! ;D

  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  








 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0