Ordinary Skier

Igårmorse rattade Anna, Jenny, Lucas, Ludde och jag till Stockhom för att besöka alpingaraget, en affär med bara skidutrustning och skidkläder!

Hade tänkt försöka komma härifrån Orsa senast sju.. Alla var redo utom Lucas som låg och sov, hmfgr! Som tur så hade han lämnat dörren öppen, så vi tog Jennys megafon och smög in, satt på alarmet på högsta volym och hoppa i sängen, GOD MORGON LUCAS, HAHA :D

Lucas är från enköping så stannade till där på vägen och fick se vart han bodde och hälsa på hans päron, störtsköna:D

Var framme i stockholm runt halv tolv.. var inte riktigt så stort som jag hade föreställt mig men det fanns endel att välja på trots allt:) Var där i både en och två timmar innan vi kände oss klara.. en jacka och två hjälmar, en svart och en vit, blev det för mig. Sjukt nöjd!:) fick 15 % på ordinarie priser dessutom för att vi är frn SCoTT, tummen upp på de!

Sen dumpade Anna och jag dom andra i stan och åkte och hälsade på våra kusiner när vi ändå var så nära. Var där i ungefär 2 timmar, riktigt trevligt!

Sen mötte vi upp dem andra igen och åkte till alpingaraget igen. Ingen mindre än Seth Morrison var där mellan 16.00-17.30. Hade ingen aning om vem han var innan. Men det är aldrig fel att få träffa världens bästa skidåkare, grymt!

Efter det var vi nöjda och började styra tillbaka.. Stannde i Enköping igen för att hämta grejer Lucas skulle ha med. Vi satt i bilen och väntade men hans päron tyckte att vi skulle komma in igen så där blev vi sittandes och pratade i nästan en timme med hans trevliga föräldar! :D

Kom hem till Orsa runt tolv igen och var sjukt trötta. Var tänkt att vi skulle dra bort till campus men snubblade i säng ganska omgående!






To Anna, Skiergirl kick ASS! /Seth Morrison (autograf)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0