LUCKY TWENTY

Lucky Twenty, ja det var precis vad Olivia var dagen till ära på hennes födelsedag i lördgas:) Återvände hem för första gången sen flytten i fredags som sagt.. Hade en hektisk men fantastiskt bra helg!

Firade som sagt pappa i fredagskväll när mamma och madeleine kom hem från jobbet.. en ziperall (onepiece) fick han av Madeleine, Anna och mig.. och för att inte göra mamma allt för avundsjuk så fick självklart hon också en.. Pappa fick två så han kunde dela med sig, NI blev sååååååå söta!♥

Lördagen var hektisk.. Klockan tio hade Anna och jag klipptid. Efter att jag klippt mig sprang jag till solariumet, ville få lite färg innan kvällens festligheter.. rusade hem och käkade en tidig lunch och pappa fick skjutsa oss til badhuset klockan tolv där vi mötte Olivia och alla andra som skulle vara med och relaxa lite som förövrigt var underbart! Olivia bjöd allihop, SWEET, och hade gjrot supermysig och dukat upp världens relaxbuffe med mouserande vin, vindruvor, rosa muffins och massa annat!
Bubbelpool ute och inne, ångbastu och ansiktsmask och massa goa glada människor, lovely!

Eftermiddagen kunde vi ta det lite lugnt iallafall.. lagomt mör efter relaxen, men började göra iordning oss så smånningom.. strax innan sju var vi på plats hemma hos Olivia för förfest. Samma gäng som på badhuset, amazing! Hade sjukt kul och alla var uppklädda till tårna i fina klänningar!

Sen tog två minibusstaxibilar oss ner till Statt runt tio där festen minst sagt fortsatte.. Sjukt kul hade jag iallafall och det tror jag att dem flesta hade.. OLVIA; DU ÄR GRYM OCH HELA LÖRDAGEN/NATTEN VAR LIKA GRYM!

Det så himla roligt att träffa alla bekanta hemma i krisitnehamn med tanke på att vi inte sett många på så länge!

Söndagen var mindre grym, en bakfylla af rang! Sist jag var riktigt bakfull var i våras efter Annas och min fest..
men det var SÅ värt det!!!:D



































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0