Onödigt

Jävla press.. Hade en timme kvar och jobba idag.. Gunilla och jag skulle tömma pressen men så fick vi inte ner "handtaget/haspen" för att det satt åt fel håll och var omöjligt att få ner med vår armstyrka.. ställde mig på det men hände inget, resulterade i att jag i princip stog och hoppade på den, då släppte den minst sagt och smällde till RAKT PÅ FOTKNÖLEN, S-M-M-M-M-Ä-Ä-Ä-R-R-T-T-A-A-A!!!!!!!!!!!

En "järntrekant"  (som förövrigt alltid  f l y g e r  ut när man öppnar, men visste inte jag, gunilla visste men hur kunde hon veta att det skulle sluta som de gjorde och jag ville ju få ner handtaget) rakt på fotknölen (=hårt ben) som är typ en centimeter ifrån i ungefär 320km/h, det känns! Kunde ta mej fan inte ens stödja på foten först, oh my god!!!

Svullnade på max en sekund och sen lindade vi lite provisoriskt med en halsduk för att det inte skulle svullna mer och anna knöt ett fint snöre runt haha.. dessutom samma fot som jag stukade för typ en och en halv månad och den svullnaden har precis försvunnit, jiha!

När jag kunde börja andas igen så bröt både anna och jag ihop av skratt haha.. hur kan man lyckas lixom, haha, klantigt men minst sagt jävligt onödigt.. kan ju gå som en helt vanligt människa ändå som tur är men det gör förbaskat ont, ja menar det var inte lilla smällen, det var FETA smällen!

ett långt inlägg för en liten "skitsak" men så himla irriterande!

Det räcker lixom inte att man sliter sig på isen på parkeringen i förmiddags när man springer ifatt en tant med rullator som glömt sina vantar och skrapar benet och det gick till och med hål på byxorna... inte min dag! haha


Det där "handtaget/haspen" satt åt andra hållet "i triangeln" och jag var ju tvungen att hoppa på den för att den skulle komma förbi den nedre stålpinnen i och med att "haspen" var lite böjd och tog emot.. 


Pluppen i dne lilla fyrkanten följt av den andra delen i stor fyrkanten rakt på fotknölen i 320km/h typ, AJ!   


Så här fint blev "paketet" haha!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0