Feathers

Var verkligen på riktigt bra shoppinghumör igår.. Hade jag haft mer pengar så hade jag dragit med mej en tredjedel av varje butik ungefär.. inte riktigt, men det var jäkligt kul att gå på stan för det var länge sedan sen Anna och jag gjorde det sist!

Dessa örhängen, eller det här öghänget har jag kollat på länge från Gina Tricot och igår slog jag till.. Är ju dock två stycken och jag behöver bara ha ett.. (någon som vill köpa det andra? haha) en liten söt vit neccesär/plånbok.. schampoo och balsam från Matrix samt ett efterlängtat silvrigt nagellack från Isadora. 


129:- Gina Tricot (för två)


29.50:- H&M


199:- för BÅDA från HEAD SPOT by hair & face


69:- Lindex



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0