Hemma

Nu har Anna och jag kommit hem igen. Veckan på Gotland har varit helt underbar och vädret var tip top i stortsett hela veckan, svensk sommar när den är som bäst!

Åkte ifrån stockholm runt tiotiden i förmiddags.. Daniel började jobba klockan halv åtta så Anton, Anna och jag sov lite längre och åkte så fort vi var klara!

Sov halv vägen hem så det gick hyfsat fort att komma hem:) dumpade Anton vid stolpen där vi mötte upp hans mor.

Styrde hemåt igen och slängde ur packningen här hemma och sen åkte anna och jag iväg och handlade.. mamma och pappa har semester och är i stugan så de hade lensat ganska bra innan de åkte i måndags..

Blev dessvärre lite svårare att ta sig från jobbet då vår bil valde att typ dö. Gick inte att lägga i någon växel och kopplingen var helt slapp.. bogseringen. Bra start på vår hemkomst, biljävel!

Fick dessutom höra att det kan bli en dyr historia och vi som är i behov av en.. har redan börjat kolla på en ny, känns bra när vi snart blir studenter...

Har packat upp typ halva packningen och börjat tvätta, gjort matlådor och nu sitter jag och mumsar på jordgubbar som Anna och jag gick ut och plockade av förut från våra jordgubbsplantor:)

Dags att ladda för jobb resten av veckan..



 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0