Ledig

Varit ledig idag. Hade tänkt pallra mig iväg till gymmet i förmiddags, men sov till halv elva så orken typ försvann.. Har städat hela dagen tänkte jag säga, ville säga de åtminstonde, haha.. jo, jag har städat lite, plockat iordning alla grejer som hela tiden täcker golvytorna så man knappt kan gå..

och så har jag suttit vid datorn förstås.. tänk vad bra vi hade det förut när inte internet fungerade, då kunde man lägga ner en massa tid till annat.. men nu sitter man här igen och tiden bara flyger förbi! 

Ska fortsätta städa lite, garderoben ser inte heller allt för rolig ut, får se om jag orkar ta det idag.. så otroligt skönt och inte göra ett skit när man är ledig.. är man ledig så är man! 

Vet fortfarande inte om jag orkar åka över till kd ikväll.. foten är inte bra än så ska avstå några träningar nu tror jag och se om de blir bättre, hej styrketräning! 

Det börjar dra ihop sig till Åre, inte ens två veckor kvar och vi behöver fortfarande fler som kan åka med, är i nuläget bara fem pers eftersom en inte kan följa med längre, så jävla svinit för de krångla som fan förra året med.. men de ska förhoppningsvis lösa sig på ngt sätt, skam den som ger sig!;) 


Anna (närmst) och jag (där nere) i Åre förra året. :)


Kommentarer
E

ååå vill också åka skidor =)

2011-01-25 @ 20:40:17
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/
MEREI

- gud vad fint hår du har!

2011-01-26 @ 00:26:15
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Leia ♥

Skönt att vara ledig :)

2011-01-27 @ 12:15:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0