Bortamatch

Hade bortamatch mot Deje igår.. För övrigt min femte eller sjätte match totalt denna säsong med träningsmatch inräknad.. har varit borta så himla mycket och har vi inte varit bortresta så har vi jobbat.. Anna och ag får vara med varannan gång i princip.. och nu när vi ska flytta så kommer vi inte hinna med så mycker mer fotboll..

Hur som helst.. åkte med buss härifrån runt klockan fem igår.. Kom fram till deje drygt en timme senare och det spöregnade!

Matchstart halv åtta.. fick börja på bänken... Hatar att börja på bänken då mitt självförtroende och nervositet har en tendes att bli värre.. tre i laget skadade sig så fick spela nästan hea andra halvle och jag är nöjd med mitt inhopp!

Förlorade matchen med 3-0 men spelade upp oss hela tiden och spelade riktigt bra i slutet och jag är som sagt inte helt missnöjd med min egen instas och det huvudsaken.. självkritiska malin i vanliga fall lixom:P










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0