Filmkväll

OM jag blev lurad igår? Klarade av att hålla mig och inte gå på något förns runt sex på kvällen, fick ett sms av Erika som föll väl ut för henne; "Där var min snowboardkarriär över. Säsongen också kanske. Bruten handled!" Jag trodde på detta till 110% men lyckligtvis var det inte så, som tur är haha.. För jävlar vad vi ska åka skidor tillsamamns till veckan! Jises, vad lurad man kan bli!;)

Efter jobbet igårkväll blev det iallafall filmkväll hemma hos Jannis och Madeleine, Paranormal Activity 2.. Såg ettan för längesen innan jul säkert så nu var det dags för tvåan och usch.. Fick hjärtattack flera gånger om! 

Off to work om sisådär en halvtimme..




 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0