Jobb snart.

Dagarna blir så himla långa när man går upp tidigt på morgonen och gör något vettigt.. känns som om att klockan är runt fyra fem nånting och klockan är bara två och jag väntar på att klockan ska bli tre då jag börjar jobba.. skjutsade nyss upp mamma för hon började två, orkade inte börja nu fan.. ska snart äta i min efetrlängtade blåbärsmuffins.. det heter muffins oh inte muffin som vissa säger btw;) haha

Är skit sugen på att åka till oxhälja. Skulle ha varit ledig imorn, men fick reda på för ett par timmar sedan att jag med ska jobba imorn, fint. Skarvpass bara ioförsig, Anna jobbar hela dagen.. hur som helst så tänkte jag dra upp en sväng och bra kolla läget, men icke. Det hinner jag inte nu.. inte i hela världen men ändå, hade varit kul att dra upp och kolla bara.. men då får de bli loppis istället med mormor!:) 

Muffinsdags!

  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0