It´s over now

A-aget har två matcher kvar.. u-laget gjorde sin sista match i söndags där vi vann med 4-1.
Det är skönt att det är över om jag ska uttrycka mig så. Den här säsongen har varit ett helvete och långt ifrån vad jag hade förväntat mig. Förra säsongen gick, jag säger väldigt sällan bra saker om mig själv, men förra säsongen kändes jävligt bra på alla sätt och vis.
Halva åtmonstonde för andra delen av säsongen fick jag en blödning/bristning i baklåret och sedan var det kört, fan! Helt fel tidpunkt att bli skadad på. 
Denna säsong har jag inte mycket att säga om eller egentligen har jag de...
Mitt självförtroende har varit allt annat än bra och det är en kanske två tre stycken som har brytt sig. Kanske för att jag inte är så öppen av mig och mest stängt inne allt och bara gått och hoppats på att det ska bli bättre, men det hände aldrig något även fast att man försökte. Nej det är inte många som har brytt sig...

NU: Badminton here I come. Och för den som inte vet så har vi bytt klubb till karlstad och det känns mer än bra! 
Vi har alltid spelat i division tre men karlstad gick upp i division 2 förra året, så hej division 2, och nu jävlar!

 


 

  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0