Carpe Diem

Nu är det rent och snyggt i mitt rum igen och jag slipper nysa mig till sömns, haha:)
Hade en massa grejer i hörnet bredvid min byrå nedanför sängen. En banankartong med priser, samt så fyllde jag en annan med massa spargrejer som hade stått och samlat dam. Fick röja i graderoben lite för att trycka in dem där så nu är det alldeles tomt på golvet, dutti tjej:)
Bäddade även rent med mitt nya påslakanset, älskar nybäddat!
Det bästa av allt när man städar är att man är själv.. anna och mamma och pappa jobbar.. älskar haha om jag ska säga så att vara ensam hemma när jag städar.. när man väl gör det alltså;) 
Det blir en helt annan sak, lite mer överraskning till de andra, samt att man kan göra det i sin egen takt och inget tjat som stör hela tiden, ni vet, haha! 
Nej nu ska jagsnart åka till jobbet, ha en bra dag!!:)  

 
 
 


Kommentarer
Angelica

Riktigt snyggt :D

2010-09-14 @ 17:34:43
URL: http://honheterangelica.blogg.se/
Malin

Tack (A)

2010-09-14 @ 20:34:15
the EB

Fasen va SNYGGT :D

2010-09-15 @ 20:41:00
URL: http://eelien.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0