Veckan som gått...

Har haft fullt upp med allt från jobb till ingenting under veckan som gått, härligt. Måndag, en helt vanlig dag med träning i karlstad på kvällen och tisdag likaså.
Tidigt på onsdagmorgon så hämtade Anna och jag upp Madeleine och vi åkte till ullared över dagen och kom hem med en och annan kasse samt en och annan hundralapp mindre, riktigt trevlig dag!

   
   

I Torsdags besökte jag gymmet på badhuset för första gången tillsammans med Madeleine. Fick en rundvisning av Alex och sen var det bara att köra, riktigt gött om jag får säga de själv;)
Klockan ett stod jag på stationen och hämtade upp Oliven för att sedan åka vidare till Thaien, där vi mötte upp Johanna, Elin och min andra hälft. Det var alltså dags för att käka lunch med några av sina underbara vänner, yummie! Vi fastnade där och kom inte därifrån förän klockan närmade sig halv fem. Tjejsnack så det stod härliga till, men de var ritigt mysigt!:) På kvällen bar det av till Karlstad for training!:)

Fredagen började liksom Torsdagen med gym på förmiddagen, nu med Anna:) På eftermiddagen blev det jobb för hela slanten och när vi slutade styrde vi raka vägen in i Johannas kök och åt nybakta scones, hur gott? Elin var också med och det blev en riktigt mysig kväll med Idol och tjejsnack i vanlig ordning, blink*

 
Igår, (lördag) följde jag med mormor på loppis och fyndade där en tröja, Yay:) Vid lunch åkte jag upp och jobbade fyra timmar, sen hem och byta om för lagfest ute på sannaheden på kvällen. Käkade mat och lekte lite skoj!:) 
Drog hem ganska tidigt, var trött plus att jag skulle jobba hela dagen idag.. stannade och pratade med Madeleine och Jannis som var på partaj på vägen hem. Klev precis innanför dörren så ringde Erika... Kom till jessica. Varför inte när hon bor typ ett stenkast härifrån. Så gick dit en sväng och träffade fina människor:)

 

Och sist men inte minst, söndag och en ny vecka står runt hörnet och väntar. Jobbat hela dagen idag och jag önskade att jag jobbade imorgon med men istället är jag ledig, vilket ska ägnas till klippning, gym och badminton på kvällen!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0