PINSAMT!

Vet inte varför vi gjorde det, men kan ha varit bland de pinsamaste jag gjort i hela mitt liv! JAG tyckte det var pinsamt.
1000 liter mjölk och grädde senare ungefär. 
Gunilla frågade igår om Anna och jag kunde åka till Maxi imorse innan vi började jobba för att köpa mellanmjölk och grädde då vi inte fick någon leverans igår på grund av att vår AOB var fel. Något hade iallafall blivit fel så stod helt utan mellanmjölk.
Fattar överhuvudtaget inte VARFÖR jag sa ja!
Åkte dit, fram med en kundvagn, i med fem pappkassar och styrde mot mjölken. Vi skulle ha 72 1-liters mellanmjölk. Där fanns 55. Där stod en personal och plockade upp varor. Där var folk som brukar vara uppe på vårat jobb och handla. Jag satte mig vid kanten, jag plippade med självscannern och Anna typ "öste" ner mjölk i kassarna. Kanske inte låter så märkvärdigt vad vet jag. JAG tyckte det var sjuuuuuukt PINSAMT! Never again!

Dags att fixa det sista innan vi drar till MALMÖ, tåget går halv två!;)
 


Kommentarer
vendela

hehe tack:D

2010-11-04 @ 13:12:20
URL: http://housebunny.blogg.se/
Marica

Det verkar pinsamt! ;))

Vad gör du annars då? =D

2010-11-04 @ 18:13:04
URL: http://thetwinsgirls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0