I made it.

Började dagen med gym. Alltid lika skönt efteråt.
Har varit helt ledig i sex dagar nu, bara blivit så av slumpen. Var ledig i helgen och sen har anna jobbat, haha;) ändå har vi jobbat lika mycket.. som liga har de bra ibland.. Hur som helst så var jag back on track på jobbet idag!:)
Blev nyss väldigt glad av ett mejl jag öppnade, Tack H&M!:)
Solglasögonen från Lanvin är MINA för 199:- och inte det tredubbla då det finns idioter (ursäkta uttrycket) som köper men som egentligen inte vill ha och säljer det på tradera för att tjäna pengar på de själva. Kanske smart om man gör det själv, alltid gött och tjäna lite cash, men inte för en annan när man är desperat och vill ha något och folk lurar andra på pengar! well, inget att bry sig om eftersom allt löste sig nu ändå! GLAD tjej säger hej!;) haha

Tänk att man kan bli så besatt av något när man ställt in sig på att man verkligen vill och ska ha! det, trots att (för att ta i lite, ahah;)) halva Sverige och folk i andra länder kommer bära likadana! Don´t care, ett par solglajjer hit och dit;) Skriver bara en massa skit nu känner jag men JAG är bara glad över att jag ska få dem! 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0