Träningsverk!

Inte tränat på cirka tre veckor.. igår körde jag tre pass och det känns idag kan jag säga, träningsverk som heter duga!
Spelar ingen roll hur mycket eller lite man tränar, träningsverken går på något sätt inte att undvika bara att lindra genom att strechta bra efteråt.. haha, har jag gjort de nu? svar nej, därav att jag knappt kan sträcka på mina ben och övriga kroppsdelar likaså.. äh, jag har varit med om betydligt värre träningsverk, efter en badmintontävling i eskilstuna för vad blir det.. två år sedan nu.. och det kommer jag sannerligen defenitivt Inte att glömma, det om något var helt sinnessjukt.. bland det värsta jag varit med om! Dock ett minne för livet.. börjar skratta för mig själv bara jag tänker på det!;) sjukt trött, kramp, död och helt borta.. och dagen efter eller veckan efter rättare sagt ska vi inte tala om! 

nå, ibland är det faktiskt gött emd träningsverk och är de inte värre än var de är nu så är det bara härligt att det känns lite:)

nu ska anna och jag baka kakor tills imorn innan jag börja jobba vid fyra! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0