SMID 3 PÅ HAJK!

helt galen dag, kväll och natt:) paddlade ut till sandvikarna igår runt halv elva, elva tiden.. först var det tänkt att vi skulle åka till kalvön, men det kändes lite väl överdrivet långt när man väl satt i kanoten.. tog oss ungefär en timme att bara paddla till sandvikarna, så där fick det bli istället och det är vi alla glada för med tanke på allt, haha:)

sola, bada, sjöng, åt och drack.. det var typ det vi gjorde.. kan helt enkelt sammanfatta det hela med ett ord, GALET!!! vi satt runt en brasa på stranden och birren spela gitarr i slutet på kvällen tills vi typ somnade/deckade, hur mysigt som helst!

var tänkt att vi skulle ha en tiokamp idag som anna och jag hade fixat, men med tanke på kvällen/natten så blev det ändrade planer.. Alla, ja alla, var på tok för sletna, haha.. det kostar att ligga på topp.. så vi ringde till kenta och sa att han och susann inte behövde komma ut och de tog det med en klackspark:)

ska ut till skärgården med klassen på torsdag tror jag att de va med kenta så tar vår tiokamp då ist, så blir det lite mer seriöst, haha:)

SMID 3 säger jag bara, låter bilderna tala för sig själva.. det gick utför kan jag säga, för ALLA ;D sjukt kul!:D


n u   k ö r    v i ! :)


t h a t´s   m e  : )


F r a m  m e!


C h i l l   i   s o l e n !   : )


g r ä v d e   n e r   b l o m m a n!


s o l a r ! : )


å r e t s   f ö r s t a   d o p p ! :)


v å r a n   e g n a   b r a s a !


g r i l l n i n g   n u m m e r   2


H A H A,  b l o m m a n!


M y s!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0