SELMA SPA!

shit vilken härlig dag anna och jag har haft tillsammans idag!:)
steg upp strax efter sju, gjorde iordning oss för att vid åtta rulla mot sunne och selma spa som första destination.. blev dags att utnyttja mitt presentkort idag.. avslappningsmassage med varma oljor och mjuka fötter-behandling fick det bli som vi bokade för nån vecka sedan..

det var sjukt fint där inne.. kände oss inte riktigt hemma där först men efter första bahandlingen med fötterna, satte vi oss i sjukt härliga fåtöljer/sängar i en timme och åt frukt som vi fick där, innan det var dags för massagen:) trivdes som fisken i vattnet!

båda behandlingarna var riktigt sköna, men man kan ju fundera på om det var värt så mycket pengar egentligen? fotbehandlingen kan man göra utan problem själv hemma och massagen gick typ ut på att olja in hela kroppen kändes det som.. dock ska jag inte sticka under stolen och säga att det inte var skönt för det var underbart! 

har redan ställt in oss på att återvända, men då även välja dagspa, med bad och grejer samt övernattning.. alltså två hela dagar.. bara att börja spara.. haha.. om man säger såhär.. vi ska återvända, men om det blir om ett, fem eller tio år får vi se;)  

efter ett par timmar avslapnning där, så åkte vi till centrum och hamnen i stora Sunne, köpte glass och satte oss på en brygga, mys!

när vi slickat i oss glassen åkte vi till lysvik och våran kära stuga ute i skogen.. sjukt härligt må jag säga:) där käkade vi lunch/middag i form av kycklingfilé vitlöksbaguett och annansringar, yummie!:) samt myste lite nere vid vattnet!

när vi var nöjda där åkte vi hem.. stannade till på bergvik när vi ändå åkte förbi, haha.. gick o kolla lite, köpte en skjorta på gina för 29:-, helt ok:)

sen köpte jag två par skor, yeah.. nya studentskor, blir klackskor tillsist ändå!:P samt nya ballerinor:)

här kommer lite bilder ;)


 

   

   

  

    

Sammanfattningsvis en UNDERBAR dag! :)






Kommentarer
Anna

What a day! Tycker vi kör på en repris en vacker dag:D

2010-05-09 @ 20:54:27
oskar

Jag ska också köra SPA någon gång, verkar skönt som fan!

2010-05-09 @ 23:39:52
Malin

tycker jag ABSOLUT att du ska göra Oscar, det ÄR skönt!;)

2010-05-10 @ 14:52:37
URL: http://malbor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0