Lördag!

blev en lungn och mysig valborg igårkväll med grillning och daimtårta hemma hos aalto:)
   började jobba halv elva idag.. jobbade till fem, helt ok jobbtid;) hehe
ska snart åka hem till madeleine och jannis och mysa lite.. ska käka tacos och kolla tv!:)

Nu har jag varit sjuk i två veckor, är typ frisk snart.. fortfarande lock för örat, så vet inte när ja ska få börja höra världen igen.. men eftersom att jag har varit sjuk så passade jag på att sjuka ner anna, så nu har hon ont i halsen och feber o allt, haha.. vi smittar alltid varandra!

halva klassen eller inte halva men typ tio stycken är på plats i arenan för att jobba, Hoppas jag iallafall för imorgon är det restens tur att jobba!

jobbar hela dagen på ica imorn.. slutar lite innan halv åtta och då blir de raka vägen till arenan och vara där och jobba till säkert runt ett två nån gång.. beror på hur mkt som ska städas, så imorn blir en lång jobbdag.. men de är de värt!!! :) 

yes, de var min dag!:)  tjing




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0