Våffeldagen!

träning imorse som vanligt och efter det hade vi utvecklingssamtal en snabbis för att höra hur odrägliga vi är!
sen hem..
åkte upp och handla lite färska grönsaker för att laga mat.. åkte ner till stan och handla min tröja och råkade gå in på metro och kolla.. där köpte jag en randig tröja och en svart bolero med fina axlar:) båda var halva priset typ, så jag kunde inte motstå:P löning idag och har redan bränt 500 spänn på kläder, billigt ioförsig eftersom jag fick tre plagg för det men... nu ska jag sätta sjuttioelva lås på bankkortet och plånboken.. tur att man åker till sälen och förhoppningsvis håller sig borta från affärer ett tag nästa vecka;)

efter stan åkte vi till mormor och morfar en sväng för att visa kort som rolf från MIK Varnan kom upp med till jobbet igår som vi fick.. var bara tvungen att visa.. mormor stog och stekte våfflor i högsta hugg så vi blev kvar och käkade våfflor med grädde, skivad banan och vindruvor (deras sylt var slut, men var skit gott med det andra med) så våra grönsaker vår vänta tills imorn eller på lördag istället!:)

nyss tvättat håret, det behöver blåsas innan anna och jag drar upp till jobbet. börjar jobba klockan tre! :)

hinner inte lägga upp biler på mina new clothes så de f¨r bli ikväll efter jobbet och träningen:) tjing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0