Tog en efterlängtad sovmorgon...

...imorse, fick ingen i helgen så tog igen de nu och de va riktigt gött:) två lektioner väntade i skolan och sen slutade vi.. det är nästan sjukt vad slappt de är i skolan nu.. det känns inte som att det är slappt bara för att man inte orkar plugga ett skit, skoltrött stavas ordet tror jag, men tänker man efter så är de så jävla slappt om man jämför med ettan och tvåan, helt sinnes!

Iallafall så var jag typ bombis på att min klänning skulle komma idag men det gjorde den inte:( så den lär antagligen komma imorgon hoppas ja.. gått och längtat efter måndag hela helgen bara för att jag trodde att den skulle komma idag men den som väntar på något gott väntar tydligen aldrig för länge:)

Bara för de så snöar det ute nu, VILL INTE HA MER SNÖ.. VÅR OCH SOL TACK!

Sitter för övrigt och kollar resa till Rhodos.. Madeleine och Jannis ska åka till jannis pappa i sommar och vi har pratat lite smått på att följa med.. men sen vill vi samtidigt spara pengar.. men samtidigt som det skulle vara sjukt gött att åka! Så känns som att vi är inne på det spåret nu igen.. Jannis och madeleine vill att vi följer med och vi vill mer än gärna följa med så.. får kika vidare på de, blir dagen efter balen isf på söndagen när man är lite smått bakis, inga fel :D



drömmer mig bort till värmen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0