Tillbaka till det så kallade "normala"!

Vanligt dag i skolan.. Erika fick oss att göra en nedräkningsaffish på lunchrasten så, typ halva klassen ägnade sig i stort sett åt att göra klart den än att gå på multimedian:) gjorde ioförisg inte så mycket på den lektionen ändå, britt-marie får ta det med en klackspark!:) 92 dagar kvar om jag läste rätt på erikas blogg :D hehe

efter skolan, drog vi till "maxi".. var bara tvungen att se hur det såg ut:P

när vi kom hem så bytte jag bara om sen åkte aalto och jag till golfbanan och åkte längdskidor.. hon har fått upp lite fart nu den där tjejen.. jag åkte som en flåsande hund efter henne och då skyller jag självfallet på att jag är förkyld och ont i halsen och så you know;)

bra att vi åker längdskidor nu.. måste börja förbereda oss för vasaloppet nästa år.. eller kortvasan till och börja med rättare sagt:) annas och mitt mål när vi har fyllt 20 och det har det varit i många år:) det ska börjas i tid osm man säger:D

sen åkte jag iallafall och pluggade och ja, JAG PLUGGADE för en gångs skull.. har hunnit och kikat igenom 7011 sidor med kläder också för den delen och hittat en massa läckerbitar men... se men inte röra!
Som sagt, har hunnit med en del skolarbete nu.. känns som att det var ett bra tag sedan sist.. vi har det verkligen slappt i skolan nu så nu känns det lite mer normalt igen om man ska säga så efter att ha pliggat i ett par timmar och skrivit en massa! haha

nu ska jag gå och käka tortillabröd med kyckling, Yummie! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0