Partydags!

okej, kvällen hos aalto igår var som alltid, rolig, skrattig, gottig och mer därtill och jag gillart;) fruktsallad i höga glas med vaniljvisp, yummie!
vi hade skit kul närmare bestämt och det antar jag att erika också hade som drog till göteborg igår, fan va kul!

nu är jag hemma igen, jobbade till fyra.. nu ska jag packa lite inför imorgon och göra iordning matsäck, eller förbereda den iaf:)

ikväll drar vi till aalto igen för att äta lite tacos.. anna och jag ska agera fyllechaffis till karlskoga.. partydags för aalto och frida som ska på hoffmeistro och vi är så snälla och skjutasr dom, vad gör man inte för några av sina bästa vänner ;)  

efter det förmodar jag att det blir raka vägen till sängen.. ska upp halv sex imornbitti ungefär.. seriespel i ulricehamn väntar hela dagen imorgon!

men nu är det dags att steka kyckling och packa! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0