Klappat och klart!

Sovmorgon idag igen, inga fel.. en lektion, sen lunch och efter vi hade käkat så åkte anna och jag ner till stan med aalto och erika.. gick till banken och förde över våra pengar från projektarbetet så nu är det klappat och klart..

överlämningen igårkväll var inte så farligt som jag hade föreställt mig.. va så jävla nervös innan vi kom dit men när vi var på plats så släppte typ allting så det gick galant och dom blev hur glada och tacksamma som helst, så det var roligt att det blev så uppskattat!:)

nu ska vi försöka slutföra allt under påsklovet och i sälen.. vecka 16 har vi satt upp deadline med göran, då ska allt vara klart.. så nu har vi som mål att skriva klart resten under lovet:)

har multimedia nu men britt-marie är inte här så vi har ingen lektion, slappt var ordet..
har grupparbete sen på sista lektionen så vi ska jobba med det nu så vi kan sluta tidigare.. anna och jag börjar jobba klockan tre så skulle va gött om man han hem i två sekunder..




I Want To Go!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0