Känns som att tiden inte räcker till ibland!

klockan är tjugo i två och jag och anna har tusen saker att göra.. Skola imorse, gjorde någon jävla enkät som tog hundra år som jag inte fatta allt för mycket utav.. sen stan, kolla på en t-shirt men den fick hänga kvar, stolt över mig själv, ahah.. nerå.. sen till granngården och köpa bajspapper.. hem en sväng.. tillbaka till skolan och käka.. prata med britt-marie och vi fick jobba med vårat PA på multimedian, tack!

åkte ut till marieberg och fråga om vi fick låna rullstolar, check.. gick bra så efter påsklovet blir de rullstolsrace för smid, maha.. det hör förövrigt till annas och mitt PA..

upp till jobbet och hämta bilnyckeln till volvon.. körde ner till carab för att kolla våran bil för att en lampa lyser och har lyst i typ tre veckor.. fick reda på att det var airbagen som inte var inkopplad.. (bäst att hålla sig på vägen nu då) hela airbagen ska bytas ut på massa bilar så det går på garanti, tack och lov.. nu är vi hemma..

kvart i tre ska jag följa med anna till sjukan för att hon ska kolla sin arm.. efter det ska vi upp och jobba så fort som möjligt.. sen ska vi förhoppningsvis börja packa när vi kommer hem om vi får tid över till de.. annars får vi slänga ihop lite grejer imorn och hoppas på det bästa att vi får med allt:D

nu ska jag andas i några minuter innan vi ska åka igen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0