Just det, mitt efterlängtade paket...

...idag kom äntligen mitt paket med min klänning och mitt linne.. Båda två var dock till min besvikelse.. Klänningen satt både bra och dåligt men inte med pricken över i:et, tyget var lite knepigt och nej.. den får åka tillbaka helt enkelt.. det gula linnet var bra förutom att det var sjukt jävla igenomskinligt.. men är ändå sugen på att behålla det.. går bra att glida runt i till sommaren med bikini under när man typ drar och badar eller när vi är i stugan:) återstår att se hur de blir men så ligger det till i mitt huvud nu iaf.. blir till att spana vidare och hålla ögonen öppna för att hitta en ny vit klänning:)

Madeleine och jannis kom hit precis.. jannis var konferencier på modevisningen på folkets hus ikväll och han fick minsann folket att skratta hörde jag.. åtminstonde fick han mig att vika mig av skratt när de berättade en del utav vad han gjorde;) största delen var improvisation och det tycker jag var riktigt bra gjort:)

själv skulle jag behövt ha ett manus som jag övat på minst sjuttioelva gånger och helst inte missa ett och.. eller något annat ord för då, då kör de ihop sig.. älskar folk som kan improvisera sånadär grejer och det är det ju många som kan så jag älskar många människor ja!;) hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0