Excelente!

Sådär, nu har anna och jag varit på intersport i typ en timme och fixat våra pjäxor, luktat på skor och pratat lite:) har gutit ut pjäxjorna så att de har blivit lite bredare vid foten, så nu sitter de som en smäck på foten, excelente!:)

Om en och en halv vecka nu ungefär så blir det full fart i backen igen, då är det dags för sälen, kommer bli sjukt kul, längtar:D

Sen den där jädrans H&M katalogen som kom hem i brevlådan igår asså, fan ta den.. vill ha typ halva katalogen så nu ska jag typ gå och bränna upp den så jag kan sluta bläddra i den nån gång!:)

dubbel träning ikväll men blir väldigt lugnt för min del, ska iallfall ta mig ner och slå ett par slag på badmintonen eftersom vi har serien på söndag.. känner att jag behöver slå lite nu igen efter typ tre-fyra veckor..

nej, bränna upp H&M katalogen vare ja;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0