Dagens stora nyhet i lilla kristinehamn!

Utan betänketid kan jag nog tillsammans med hela kristinehamn konstatera att takraset på maxi blev dagens stora och mest uppmärksammade nyhet. Nyheten spreds snabbt och om det inte var någon som visste något efter en timme så lär varenda kotte i stan veta om det nu. 
Och självklart kan vi alla vara glada för att det inte var någon som blev allvarligt skadad eller omkom, kunde ha varit mycket värre, tänk om...

Anna och jag jobbade en stund på förmiddagen idag och när vi åkte hem så såg vi blåljus på långt håll från maxiparkeringen.. tänkte först att det var en polisbil.. sen att det var en ambulans.. sen att det var sjuttioelva blåljus till och hela parkeringen täckt med brandbilar, polisbilar och ambulanser, vi tänkte va fan blire? fick reda på svaret ganska snabbt!

När vi kom hem slängde anna och jag i oss lite mat, sen blev det en tur till kd.. åkte tidigare innan träningen för att gå på stan i vanlig ordning i jakt på en blazer... som var slut:(  fick istället med mig ett par jeansshorts och en t-shirt från H&M.. alltid hittar man något:)

sen blev det dags för träning innan vi åkte hemåt igen! känner att jag kommer få gó träningsverk imorgon, uh va gött:)











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0