Are you kidding?

Lyckades få hit frida och aalto förut.. erika kunde inte komma men blev en pratstund i telefon under kvällen istället.. hoppas att hon hörde vad jag sa för aalto, frida och anna fick helt plötlsigt för sig att kittla mig så in i helvete.. haha:) hade en trevlig och rolig kväll as usual!:)

Fick iallafall reda på att det kommer ta ett bra jävla tag innan maxi åter är vid liv och jag trodde erika skämtade med mig först.. snacka om att vi lär behöva mer personal upp till lillebror! det löser sig alltid:)

nu blir det sängen.. sover jag inte inom kort kommer jag vara helt död imorn.. börjar halv nio och slutar kvart över sju, YaY!


God Natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0