Dagen före studenten!

flakbygge med en hel bakfull klass, kan inte bli bättre.. hade till att börja med sjukt kul igår tills det gick utför:P grmyt hemma oss erika som fortsatte ner till mastis där mitt äventyr för kvällen tog slut.. haha, övade på hur jag INTE ska göra imorgon!;)

byggde iallafall flaket på chaertrbuss diag, blev riktigt stiligt, snyggaste jag varit med om helt enkelt;) hehe

fixat och grejat som idioter här hemma idag och nu snart blir de bingen.. ställer klockan på kvart i fem så bäst att hinna med ett par timmars sömn iaf:)

gråter och skrattar av lycka samtidigt inombords.. känns så ofattbart att det är vi som ska ta studenten.. efter den här helgen är lixom allt över.. jag kan verjkligen inte ta till mig det! börjar dessutom bli nervös inför imorgon! huhu

dags att sova nu känner jag, och ses imorn, KOMMER BLI GRYMT!

   
   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0