Härlig dag!

Gick upp sisådär runt kvart över nio, bytte om och åkte och mötte upp aalto vid nyvelius med anna.. cyklade ut till A9 och sprang 3 km (död).. cyklade hem (en mil cykel totalt på köpet ungefär:) och slängde i tennisracketen i cykelkorgen och åkte iväg och spelade tennis i en knapp timme, som för övrigt var jävligt kul!:)
Åkte hem och slänge mig i duschen innan vi drog till guy och drog ur benen..

efter de hem, tvätta håret och käka jordgubbar innan jag var redo för jobb klockan tre..
anna grillade kött som vi åt när jag kom hem, mumma.. mor och far är i stugan över helgen, så jävla skönt att vara hemma och fixa själva!:)
nu kollar vi tv och jag ska inte bli långvarig.. börjar halv nio imorn till kvart över sju så blir en lång jobbdag imorn, desto skönare på söndag då man är ledig:)

har konstaterat att jag hunnit med väldigt mycket idag, jävligt skönt om jag ska uttrycka mig så!:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0