Let´s have fun!

Igår umgicks anna och jag med Ida hela dagen. En Ida och borg dag blev det:) Eftersom hon numera pluggar och bor i Göteborg så blir det inte att vi kan ses så ofta så fick passa på nu när hon är hemma. Var såhääär längesen vi sågs. Dock så ska hon åka imorn. (dock inte hem utan till trysil, men hur som helst är det sista dagen idag som är hemma här)
 
Iallafall så började vi med att ta en runda på stan. hon fyndade lite grejer och jag som hade bestämt mig för att inte köpa något köpte fem stycken armband och jag gillar dom allihop. Alla på rean dessutom. Halva priset tycker vi om. Och smycken kan man aldrig få för mycket av:)

Yra runt på stan i två timmar eller nått, sen åkte vi hem och slängde i oss lite käk innan vi drog upp till hultet och åkte skidor. Typ första gången för anna och mig. Men det var riktigt kul, Vi hade riktigt kul ihop:) hehe
Åkte femman sen hann vi inte mer för anna och jag skulle till syrran och ta hand om tvätt. 
  
Det var typ hundra backar och haha, vi slet oss rätt rejält en gång. Varning brant backe! Där drog vi på som bara den och en stund senare låg vi i snödrivorna och i diket. haha, vacker syn! Roligt hade vi iallafall och vi lyckades ta oss runt och det är väl huvudsaken:)

Efter det åkte vi hem igen. Anna och jag åkte till madeleine och tog hand om hennes tvätt, för att hon jobbade åt oss. En av oss skulle ha jobbat men hon var snäll och jobbade ist så vi kunde umgås med ida båda två:) Ibland gillar man sina syskon extra mycket

När vi var klara där åkte vi hem och hoppa in i duschen en snabbis innan vi gick ner til Ida och myste hela kvällen. Kolla let´s dans och gick och hyrde film på lillemors:)

A perfect day:)




V å r a n   I d a  :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0