Fyra dagar kvar...

Nu har jag gjort mitt jobb idag. Jobbade två och en halv timme. började halv elva till ett, helt OK. Bra betalt idag dessutom eftersom att det är söndag, så ser man det så så jobbade jag "fem" timmar;) goett!:)

Nu ska jag städa bort julen i mitt rum tänkte jag och slänga in tomatarna i garderoben igen. Har inte hunnit med våra rum än, annars är allt borta, jag lovar, bara Anna och jag som är lite sega med våra julgrejer.
Visserligen har jag inte så mycket framme, men bort ska det!

Kollat runt lite på nätet om au-pair har jag gjort nu med... JAG VILL!!! skulle vara jävligt kul:) har kollat en massa nu men ska kolla ännu mer:) hehe.

nej, bort med tomtarna!;P haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0