Elva timmar senare...

.. så var man hemma igen efter att ha jobbat hela dagen. kom hem med ett dunkande huvud och känslan att få komma hem efter en heldag är jävligt skön måste jag säga. att ha det gjort lixom:)

nyss kollat klart på robinson.
funderade på utgång ikväll men det får vänta. kände att jag inte riktigt hade ork till det ikväll.. börjar jobba halv elva imorn och anna börjar ett och jobbar till kvällen.
Så det blir nog en sväng till golfbanan och åka längdskidor en sväng innan jag börjar jobba imorn, för de är såååå kul:) hehe

skickade precis in en beställning på taxfreen nu. sista dagen idag att beställa så nu är det klart, check!:) lite smått och gott att ha där nere på plats sen givetvis ett och annat med hem:)

det närmar sig och jag längtar, fattar inte att vi ska åka om bara några dagar!:)

sitter och lyssnar på denna låt förtillfället...






men nu ska jag gå och slå mig ner i soffan ett tag innan det blir sängen och sen längdskidor imorgonbitti:)



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0