Shopping från igår!

Åkte ju som sagt över till Karlstad igår för att söka efter studentklänningar.. fick även med lite annat hem utöver shampoo, balsam och studentklänningen:)


 
Ljusgul skjorta från H&M. Svartrandig tröja från Gina Tricot 49:- (anmärkningsvärt, haha.)
Vit volangklänning H&M, som blev första klänningen. Sedan hittade jag den andra men behöll denna ändå till sommaren. Vitt linne med brodyr på bröstet från JC som det var halva reapriset på.




Samt aprikosfärgade leggins från Gina Tricot 39:-


Efter ett par timmar på stan och innan anna skulle träna så blev vi givetvis hungriga och åkte till OKQ8 på våxnäs där dem har billig korv, haha, Yummie!
En ny festis har kommit btw, eller två rättare sagt, jag testade ena, annanas och passionsfrukt, jag säger bara MMMMMMMMMMMMM! ;D PROVA!!!



jag kan meddela att jag Inte glömde maten på taket när vi åkte, bäst jag är.. höhö:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0