Seven nation army!

okej, jag vill inte klaga men min hals är fan värre idag, blä! men huvudet är bättre, tack och lov.. igår var jag seriöst helt död, men idag har jag orkat prata iaf, de orkade jag inte igår:P

jobbat med PA inte hela dagen men nästan;) bara resultat kvar att skriva nu.. det står enligt mallen att den ska vara den störtsa delen i hela rapporten, varför gör de det???
den kommer ju fan bli minst av alla typ, beskrev ju varenda liten detalj i metoden och nu ska man skriva allt igen typ, gah!
vi har ju gjort två praktiska saker så lovar våran rapport kommer bli kortast! den får bli som den bli, får skriva ihop något så vi kan lämna in de imorn och få feedback på det sen! då märks det om det duger eller om vi har varit ute och cyklat!

nu har vi bokat in oss på selma spa också anna och jag.. mitt presentkort går ut den 18 maj så den 8 maj så drar vi dit, kommer bli great! :D







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0