Say something, do something

har inte så mycket att säga om dagen.. träning imorse, hem och duscha sen gick vi till skolan, ja vi gick och det var helt udnerbart peciellt i det här fina vädret!:) eftersom vi gick till skolan så var det uppenbart att gå em oxå och det var lika skönt det:)

sen började jag jobba klockan fyra, that´s it!

och förresten, vårat PA ska vara klart på fredag... trodde jag, men fick reda på idag att det är nästa fredag det ska vara klart, tack för det.. behöver ett par dagar till känner jag så det var mer än bra!:)

och förresten igen, de ringde från degerfors igår och sa att våra balklännigar har kommit, det var på tiden.. ett halvår senare lixom!

dessutom kom anna och jag på idag att vi måste hämt ut våra studentmössor.. det har varit som bortblåst eftersom att vi inte var hemma när typ alla andra fick dem.. ska se om vi kanske kan få med dem hem imorgon, wihuuu! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0