För Ett År Sedan...




.. Sprang vi upp- och nerför vackra Venedigs smala gränder.

.. Drack vi Bellini, och ännu mer Bellini till en nybakad pizza på någon uteservering.

.. Dansade vi över Riminis milslånga sandstrand på ett beachparty som hette duga.

.. Firade vi valborg på ett av Italiens finaste discotek.

.. Sprang vi med kläderna på rakt ner i havet trots förbudet om bad för att vågorna var för höga.

.. Åt vi mängder av carbonara bara för att.

.. Mötte vi våren i fantastiska Italien, ett minne som ligger mig varmt om hjärtat.


Bara så ni vet så snodde jag detta inlägg från olivias blogg som ni når Här. Tycker det var så bra skrivit så jag var bara tvungen att kopiera eftersom att jag var med på samma underbara resa. Kunde inte ha skrivit det bättre själv så jag får lotsas att det är jag som har skrivit det, blink*   
Resan är defenitivt ett minne för livet. Ett år sedan som vi befann oss där nere nu som sagt och gud vad jag längtar tillbaka när jag väl börjar tänka på det. Memories are forever!




Kommentarer
Oliven

LÄTT bästa resan jag gjort tror jag. Fan vad roligt vi hade, fan vad skoj allt var. Och vännen, du är fri att sno vad du vill från min blogg :) Ska fan kika över om jag kan hitta något hos dig att sno ;)



("V") Olivia

2010-04-28 @ 21:55:15
Malin

Absolut, hur grym som helst och minst sagt händelserik, ojojoj!:D bra, då ska jag sno på;) maha

2010-04-28 @ 22:05:11
c

ja ja skulle tro de :D upp till bevis! hehehe

2010-04-28 @ 22:12:37
URL: http://carolinsofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0