Weekend

ja då var det fredag igen, så himla skönt med fredagar, en hel helg att se fram emot sen.
nyss kommit hem från skolan/stan.
började ju som sagt dagen med att springa. sen hade vi fredagsfika som vi har döpt det till på första lektionen, tycker det är jättemysigt om jag får yttra mina åsikter om det!:) lunch, multimedia, sen proooov, första provet, eller prov och prov? kändes snarare som ett litet läxförhör för jag har varit med om betydligt värre saker, där man defenitivt kan kalla det för prov, men jag tar absolut inte illa upp för den saken, haha. snarare skönt att det är på det viset, dessutom hade jag inte pluggat så mycket:P 
well, efter skolan drog vi (anna, jag, erika, aalto och frida kom sen oxå) ner till stan och kikade runt lite. och min vill ha/köpa lista har varit ganska tom ett tag nu, men nu är den defenittivt inte tom, känns som om den blev längre och längre ju längre vi va på stan. ett linne och en väska (sen en peak-tröja sedan tidigare som jag ska ha) ska inhandlas bland annat, frågan för är bara när? senare idag, nej det orkar jag inte haha:P imorgon kan det eventuellt följa med något hem om vi åker förbi stan, det kan jag nästan med största sannolikhet säga redan nu att det gör, för det var lixom, måste ha

kvällen/helgen ser lugn ut, ikväll blir det Idol (vad annars:P) sen imorgon blir det loppis på morgonen/förmiddagen. sen på eftermiddagen är det match. har match på söndag med. sen ska jag mot förmodan hinna med skolarbete oxå! 
that´s my weekend this weekend :D
 
adjöken



Kommentarer
caroline

Den peak tröjan är ruskigt snygg, skön färg :D

2009-09-18 @ 23:14:14
URL: http://chdgivetvis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0