Study?

well, upp tidigt idag som sagt. mixeden gick faktiskt bra även fast att vi förlorade vår match. blev överraskad över att det kändes så bra efter bara två träningar. positivt överraskad så att säga:) haha
hur som haver så har det varit en bra och roligt helg, vi har så himla roligt ihop! nu typ längtar jag tills det är tävling igen, för det är sjukt jävla roligt när man väl är iväg, så mer ska det och kommer det att bli framöver, det är jag övertygad om.

imorgon har vi prov och jag har inte pluggat så mycket som jag borde. plugga, vad är det?
det är helt sinnes att man aldrig pluggar i tid, jag fattar inte, det går bara inte. massa annat som kommer ivägen hela tiden och man överväger hela tiden att inte plugga såklart, det tar jag sen. vadå sen? jag blir så trött och arg på mig själv! 
det bästa av allt är väl att man inte har någon annan att skylla förutom att jag har gjort det och det...

so, gotta go! 




 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0